Publicēts: 24.05.2010 plkst. 17:39
Lasījumi: 1892
Autors:

CUatSD (Hidden Hidden)



Kategorijas:


pokers,

Pokers kā vienīgais ienākumu avots - how cool is that?

Atbildot uz virsrakstā uzdoto jautājumu -ne visai.
Turpmākais teksts ir mērķēts uz t.s. grinderiem, nevis jau esošiem 500k usd/gadā hairolleriem.

1) Ja vien Jums nepiemīt pārcilvēciskas spējas un veiksme, visticamākā nākotne, ja izvēlaties pokeru kā vienīgo ienākumu avotu ir graindošana - spēles samērā zemās likmēs (FL līdz 5/10; NL100; PLO50/100). Mīts - tas ir fun vismaz 100h garumā mēnesī. Patiesība - tas IR darbs.
2) Nav gluži tiesa, ka lai sāku vajag tikai apņemšanos un drosmi. Vajag a) zināšanas (rēķinam kā minimums ap 6-12 mēnešus, lai varētu justies komfortabli) b) bankrollu c) naudu no kā dzīvot. Literatūrā min 6 mēneši + bankrolls. Es par šādu situāciju būtu visai priecīgs...Lai iegūtu bankrollu, bieži vien ir nepieciešami mēneši un gadi iekš mikrolimitiem, jo tas iet roku rokā ar zinību apguvi. Un vajag tikai 1 iedvesmojošu vakaru, lai to visu pazaudētu tilta iespaidā. Mīts - ja ir galva, tas ir viegli. Patiesība - vajag gan galvu, gan psiholoģisko noturību iekš galvas, gan bankrollu. Un tad tas ir vieglāk kā iemācīties, piemēram, spēlēt vijoli. Bet prāta spējas ir tikai 49%-51% no visa.
3) Mācību procesu nav nebūt tik viegli organizēt. Nav skolas, nav skolotāja, nav mājasdarbu. Brīdi, kad šķiet, ka mācies, patiesībā fonā runā nomierinošs instruktors, domas jau sen ir ārā, kur aicina gan spēlēt bumbu, gan padzerties kvasu. Lai apgūtu pokeru, nepieciešamas vismaz 200 stundas kvalitatīvu mācību. Tas ir daudz laika. Mīts -  vajag sēdēt un mācīties. Patiesība - vajag sēdēt un kvalitatīvi mācīties. Kas vismaz man ir problēma.
4) Pokera sociālais aspekts. Pieņemsim, ka personai X izdodas realizēt senu sapni atbrīvoties no korporatīvajām važām, kas spiež tās personību un sekmīgi uzsākt pokera pro karjeru.
Par personu X - 22 gadi, mēneša rieksts jeb monthly nut jeb minimālā summa izdzīvošanai - 1000 usd (studiju kredīts, dzīvokļa īre, 3. golfiņš, pretējais dzimums). Darba pieredze - 2 gadi Trodeks mobilo telefonu tirdzniecībā. Lietas, kas uzsākot pila laika pokera karjeru personai X jāņem vērā:
a) Tālākās karjeras iespējas. Pēc 5 - 10 gadu dīkstāves no darba tirgus nav īpaši viegli atrast darbu ar darba pieredzi 2 gadi Trodeksā un, ļoti iespējams, nepabeigtu augstāko izglītību.
b) Iespējas ar pokeru nodrošināt vidusmēra dzīvi. Kaut arī šeit es saskaršos ar visniknāko pretestību, jo katrs pazīst "nu to džeku, kas ir reāli pacēlies" iespējas ir ap 25%-45%, ņemo vērā dispersiju spēlē, politiskos riskus utt.
Lēkt ārā no 3. stāva ar aizsietām acīm par 100 000 lvl, kaut arī ir 45% iespēja, ka apakšā ir glābšanas siets ir vilinošs bet pārāk augsta riska piedāvājums.
c) Downswingi. Tie ir lielāki kā šķiet, biedējošāki kā izskatās. Un ar tīri lielu iespēju nojūgties pirms sasniegt longrunu.
5) Pokera pro ikdiena ir brīvība, skaistas meitenes un ātras mašīnas. Tā kā 95% no t.s. poker pro ir grainderi, tad vismaz viena lieta no iepriekšminētajām viņiem iztrūkst. Citiem vārdiem - tā ir cīņa ar bankrollu, vajadzībām un vēlmēm un downswingiem.

ņemot vērā, ka pokera pro teorētiski ir sava laika boss, šis klips ļoti labi raksturo ikdienu:6) Rezumējums. Pokers ir brīnišķs laika pavades veids, kas trenē loģisko domāšanu, apvienojumā ar adrenalīnu. Tā ir Bet, pirms sākt sapni par brīvību, korporatīvo važu nomešanu, nepieciešams izzsvērt visus par un pret. Un šiem par būtu jābūt vismaz 80%/20%, lai varētu teikt, ka "you got it in good". Pokers ir brīnišķīgs plāns B vai pat C, tas ir unikāls "amats" jeb prasmju apkopojums, kas ļauj hobiju pārvērst naudā un var nopirkt laiku brīžos, kad dzīvē neiet kā vēlētos.


P.s. Ieraksts tapis pēc personiska lūguma.


Neiepatikās     26     Patīk

Komentāri  (35) 

amb

amb, 24.05.2010, 18:03

 0 

Labs raksts! Pilnībā piekrītu - ir vienkāršāki veidi kā dzīvē nopelnīt un galu galā - dzīvot. Jo ja grib spēlēt profesionāli pokeri, tad tas ir dzīvesveids ar visām no tā izrietošajām sekām. Ja es būtu students, nebūtu darba, tad iespējams es izskatītu iespēju pamēģināt kļūt par pro, taču esošajā situācijā - paldies, nē! Un tieši tā - šis var būt kā lielisks B vai C plāns, taču ne A.. vismaz man.
Par gribasspēku un psiholoģisko noturību - o,jē.. 100% piekrītu. Man pašam ir bijis,kad 1 vakarā pakāšu visu, ko esmu mēneša laikā sagrindojis. Diemžēl cilvēki nav roboti, bet gan emocionālas būtnes, kuras patiesībā maz spēj kontrolēt paši sevi un savu rīcību. Un ja kādam ir pietiekami daudz gribasspēka un paškontroles, lai kļūtu par profesionālu pokera spēlētāju, tad ticiet man - šim cilvēkam labāk ir uzsākt savu biznesu vai karjeru kādā uzņēmumā un izmantot šīs īpašības ar daudz lielāku peļņas %.
Tiešām labs raksts, kas iedvesmo arī man kaut ko uzrakstīt. Bet to nākamreiz!

p.s.
gribētos uzzināt arī citu PRO viedokli
Axel32

Axel32, 24.05.2010, 23:56

 0 

negribu piekrist tev 2 lietās -> stumt karjeru un uzsākt savu biznesu!
stumt karjeru var būt ļoti ilglaicīgs pasākums
uzsākt savu biznesu - ne vnm pietiek finanses

pokeru var uzsākt spēlēt kaut ar 100$, kas priekš NL2 ir amazing br
amb

amb, 25.05.2010, 07:28

 0 

es biju domājis tos gadījumus, kad cilvēkam ir augstāks gribasspēks un disciplīna par vidējo statistisko. par karjeru - vidējam statistiskajam 5gadi no iesācēja līdz vidēja līmeņa menedžerim, 10 gadi - top vadītājs. savukārt, ja ir apņemšanās, tad to var izdarīt uz pusi īsākā periodā. Bet ok, lai biznesu uzsāktu vajag kaut kādu starta kapitālu.

Es gan īsti neesmu rēķinājis cik laika vajag, lai no NL2 paceltos uz piem.: NL200. Kādi gadi 2?
Axel32

Axel32, 25.05.2010, 18:37

 0 

nu no NL20 uz NL50 var pāriet kkur 4 mēnešu laikā, ja skaita ārā kkur 700,- Ls mēnesī dzīvošanai / 200,- Ls atliek melnajām dienām un 200,- Ls atliek br
fr3kvent

fr3kvent, 24.05.2010, 23:28

 0 

depresīvi!
Axel32

Axel32, 24.05.2010, 23:53

 0 

nav nemaz tik depresīvi. galvenais ir nedomāt, ka uzreiz vari pelnīt ar pokeru un uzlikt mīxto visam pārējam + vajag veidot melno dienu uzkrājumus
tamnator

tamnator, 25.05.2010, 09:43

 0 

Kā šai lietai pieiet? Ja spēlējam pēc noteikta čarta vienlaicīgi n-padsmit galdus - ar ko tas atšķiras no darba pie konveijera? Man tāds darbs nepatīk.

Vismaz manā skatījumā, ja ķeramies pie pokera kā pie darba, tad tam jābūt kā pa karjeras kāpnēm - limits pēc limita atbilstoši money managmentam un stingrai disciplīnai, bet arī radoši, ar katru dienu apgūstot ko jaunu. Un pēc tam - nopelnīto daļu ir jāinvestē lietās (īpašumi, uzņēmumi, grāmatas), kas var nodrošināt bezbēdīgu dzīvi - pasīvie ienākumi.
SlapjaSunjaKule

SlapjaSunjaKule, 25.05.2010, 11:29

 -5 

viduveeja speeleetaaja raksts, kuram ir gruutiibas paaarvareet laktinju, kura kaapj arvien augstaak, pokeram attiistoties .   vienmeer esi soli visiem priekshaa.  online pokers ir  viegla nauda. easy japanese
Dataigars

Dataigars, 25.05.2010, 11:53

 0 

Īsta pro komentārs.  Esmu pārliecināts, ka tu vienmēr esi visiem soli priekšā un tev nav vajadzības rakstīt pašapliecinošus un citiem ne pārāk noderīgus komentārus.
SlapjaSunjaKule

SlapjaSunjaKule, 25.05.2010, 12:47

 0 

nl200 6max 4h dienaa un SNE rokaa,k as noziimee 100k$+ gadaa no bonusiem vien. paraadi vieglaaku naudu luudzu man. maximaa?
Dataigars

Dataigars, 25.05.2010, 13:08

 0 

Ja tu vari izdomāt veidu, kā strādāt pie 10 kasēm vienlaicīgi, tad maximā var nopelnīt līdzvērtīgi.
bagiz33

bagiz33, 25.05.2010, 13:11

 0 

Tev ir BR sākt spēlēt NL200? To viegli dabūt? Parādi man tādu cilvēku, kurš ne no kurienes dabūs $10k un varēs PokerStaros kaut pa 0 NL200 spēlēt? Mēnesis un no tavas SNE paliks tikai vieglas atmiņas..
SlapjaSunjaKule

SlapjaSunjaKule, 25.05.2010, 18:48

 0 

nav jeegas striideeties. palasi 2+2.
CUatSD

CUatSD, 25.05.2010, 12:56

 0 

Teach me, master.
Picture it or it never happened.
SlapjaSunjaKule

SlapjaSunjaKule, 25.05.2010, 11:29

 0 

aaa, un nespeelee FL, Limit is gaaaay
bagiz33

bagiz33, 25.05.2010, 11:58

 0 

Raksts jau tiešām labs un ir daudz par ko aizdomāties, pie tam, pats visus šos sarežģījumus, kas saistīti ar pokeru, pēdējo mēnešu laikā esmu sajutis uz savas ādas. Kā izteicās komentāros par vieglo naudu un pokeru - pokers jau nu noteikti nav easy money, šeit nekādi nevaru piekrist..
Axel32

Axel32, 25.05.2010, 18:41

 0 

parādi man kur ir easy money!
kāpēc visi domā, ka pokers ir easy money. tie kas pelna ar pokeru ļoti daudz ko ir ziedojuši tam un ir pārdzīvoti ne tie patīkamākie mirkļi
bagiz33

bagiz33, 25.05.2010, 23:37

 0 

Es saku, ka pokers ir easy money? Man likās, ka es saku gluži pretējo, jo pats to esmu sapratis :) Varbūt uzrakstīju ne visai saprotami.. sory par to
amb

amb, 25.05.2010, 13:55

 0 

Bet vispār SlapjāSunjaKule varētu uzrakstīt savu - pozitīvo stāstu par 100K gadā un kā viņš līdz tam nokļuva. Tiešām interesanti un es domāju pamācoši. Kādi būtu galvenie priekšnosacījumi, dienas režīms, pašmācības metodes, utt.
CUatSD

CUatSD, 25.05.2010, 20:53

 0 

To Slapjasuņakule:
Ierosinu padalīties ar screen name, kā arī grafikiem un piedzīvojumiem. Pretējā gadījumā riskē kļūt par tipisko "5dienas vakara biznesmeni", kas jau ntos gadus kaļ ar čomeim pie aliņa plānus par to, cik lielisks būs viņa uzņēmums, bet pirmdien 8:30 jau ir pie letes.
SlapjaSunjaKule

SlapjaSunjaKule, 26.05.2010, 01:46

 0 

shii meenesha statistika. videeji speeleetas tikai 2,7h dienaa. SN pagaidaam neteikshu. bildes nemaaku sheit ielikt, tapeec tikai linki. ja vajag varu arii gada grafiku ielikt. gadu saaku ar 200$. http://img339.imageshack.us/img339/3686/maijs.jpg http://img412.imageshack.us/img412/1346/capturelz.jpg http://img268.imageshack.us/img268/5152/capture1ly.jpg
CUatSD

CUatSD, 26.05.2010, 02:47

 0 

gg, wp
m33

m33, 26.05.2010, 09:56

 0 

FL is gaaaay - tas no personīgās pieredzes? :D
SlapjaSunjaKule

SlapjaSunjaKule, 26.05.2010, 11:28

 0 

protams. ja jau nebuutu paproveejis, tad taa neteiktu. shogad esmu izspeeleejis apmeeram 400 FL hendus un 0 no tiem ir Holdems.
m33

m33, 26.05.2010, 15:31

 0 

FL is different - haters gonna hate http://cdn2.knowyourmeme.com/i/000/040/447/original/Haters_gonna_hate.jpg :)
28.05. būsi Woodoo Olympic uz PS VIP turnīru?
SlapjaSunjaKule

SlapjaSunjaKule, 26.05.2010, 22:26

 0 

jaa
amb

amb, 25.05.2010, 21:53

 0 

Domāju, ka mēs SlapjoSuņaKuli šajā portālā vairs neredzēsim. Vismaz zem šāda nika. Žēl, niks bija labs.. ar izdomu :)
krisis555

krisis555, 25.05.2010, 22:28

 0 

es nepiekrītu, ka tas viss izskatās tik melni kā jūs te rakstāt. Es šādus vārdus esmu dzirdējis pārsvarā no cilvēkiem, kas neiedziļinās pokerā(tie kas to pilnībā neizprot). Es spēlēju pokeru salīdzinoši nesen(2 gadus), bet pa šiem 2 gadiem esmu jūtami pakāpies gan prasmes, gan apņēmības, gan BR ziņā. Esmu sevi kapitāli norūdījis pret tiltu un kaut ko, kas manus ilgos pūliņus varētu vienas dienas laikā izārdīt(varbūt tas man jau raksturā no dzimšanas, bet skaidri atceros, kā kādreiz kaislīgi gribēju spēlēt augstāk un mainīju pokera veidus tikai tāpēc ka pienāca kārta downswingam. Šodien apzinos, ka ja ar šādu pašu apņēmību turpināšu, tad panākumi neizpaliks. No kļūdām mācos un mērķis ir kļūt salīdzinoši drīz par "online wizard" jeb labu spēlētāju, kurš sevi var saukt par pieredzējušu jo ir izspēlējis vairāk kā 1,5M rokas online. varbūt tās ir tikai manas iedomas un tikai manā vecumā tas izskatās vilinoši(jo cita laba darba piedāvājuma(vairāk par 100Ls mēnesī) neatrast) bet es tomēr esmu apņēmies vēl kādu laiku šim visam veltīt, jo kā nekā man ir arī pazīstami daži piemēri, kuru naudas plūsmu no pokera nevar īsti salīdzināt ar vidējo vai pat labu algu latvijā
CUatSD

CUatSD, 25.05.2010, 23:56

 0 

Limiti, grafiki, cipariņi?
Neviens jau nesaka ka viss ir melni. Vismaz ne tā to biju domājis.
Nopelnīt līdz 1k usd mēnesī ir salīdzinoši viegli. Problēmas sākas 2k+.
m33

m33, 26.05.2010, 00:28

 0 

Pamazām gatavojos izteikties plašāk, bet jāsāk ar mazumiņu... Ar $1K nav problēmu vispār - domāju, ka ne tikai ar kreiso roku, bet arī ar kāju to var izdarīt, un bezmaz aizvērtām acīm :) Sākot pro karjeru, man bija atslēgas frāze, ka tikai slinkais var nenopelnīt $1K internetā, ja vien tāds ir mērķis. Likumsakarīgi, ka mērķi ir krietni lielāki :)
Vēl man pieder izteikums, ka jebkuru bankrollu sākot no $1 līdz pat $10K var dubultot mēneša laikā, ievērojot BRM - jeb no $300 līdz $20K pusgadā, ja nav nepieciešami kešauti. Protams, kad tas ir jāizdara pašam "krīzes apstākļos", tad tik raiti vis neiet :) It sevišķi, ja uzglūn nesamērīgi kešauti no visām pusēm... Un ir (vismaz) viena neprognozējama lieta - dispersija, kurai pilnīgi pie kājas ir paredzētie mēneša ienākumi.
m33

m33, 26.05.2010, 00:30

 0 

Tev jau ir tās 1.5M rokas vai tas ir mērķis? Man varētu būt tuvu 1.5M; cik nu lietderīgi izspēlētas - tas atkal cits jautājums :D
Hetrix

Hetrix, 26.05.2010, 17:44

 0 

Ko saki par hit n' run? Panjemot limitu 10$/20$ uzvari vienu taadu nopietnaaku banku (approx 120$). Sleedz fiksi aaraa! Par tiem 120$ Tev tak sanaak maize, desa un piens vairaakaam dienaam + 23.5h briivais laiks atpuutai! Meenesii izspeeleeti bish virs 100 handiem! Piekaast reiku!

P.S. Esmu Pro!
SlapjaSunjaKule

SlapjaSunjaKule, 27.05.2010, 02:57

 0 

10/20$ nopietnaaka banka ir 120$? mazliet esmu iedzeeeris, ceru, ka no riita sapratiishu tavu postu
CUatSD

CUatSD, 27.05.2010, 11:49

 0 

100-120 varētu būt vidējā. Nopietnāka varētu būt ap 10BB, kas ir 200 usd. 

Hetrix

Hetrix, 28.05.2010, 00:03

 0 

Nu jaa es domaaju profitu tos 120$!
Komentēt un balsot var tikai reģistrēti vai autorizējušies portāla apmeklētāji!